REGULAMIN REZERWACJI I ZAMELDOWANIA

  1. Rezerwacji można dokonać wypełniając formularz na stronie www.aparthotel-balticspa.pl. Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez Aparthotel Baltic Spa oraz firmę Pro-Est S.J. z siedziba w Kamieniu Pomorskim zarządzającą Aparthotelem Baltic Spa zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  2. Osoba dokonująca rezerwacji przed wysłaniem wypełnionego Formularza Rezerwacji zapoznaje się z Regulaminem Rezerwacji.
  3. Rezerwacji dokonuje się na osobę, która będzie dokonywać płatności.
  4. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu 40% zaliczki za pobyt na konto Aparthotelu.
  5. Nie wpłacenie zaliczki w określonym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
  6. Płatności zaliczki należy dokonać w ciągu 7 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (w przypadku rezerwacji dokonywanych do 31 maja) lub w ciągu 2 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (w przypadku rezerwacji dokonywanych po 31 maja)
  7. Zaliczka za rezerwację jest bezzwrotna.
  8. Aparthotel zastrzega sobie prawo nie potwierdzenia lub odwołania rezerwacji z przyczyn technicznych.
  9. W przypadku odwołania rezerwacji przez Ośrodek wpłacona zaliczka zwracana jest w całości na konto osoby, która dokonała rezerwacji (zaliczki nie są zwracane w formie gotówkowej).
  10. Aparthotel nie bierze odpowiedzialności za zapytania o rezerwacje, które nie dotarły na jego adres.
  11. Ośrodek ma prawo do odmówienia zameldowania osobie, która rażąco narusza jego Regulaminy.
  12. Potwierdzona rezerwacja i następnie nie wykorzystanie całości pobytu zgodnie z rezerwacją na skutek wcześniejszego opuszczenia Aparthotelu (bez względu na przyczynę) obciąża Gościa w 100% wartości usługi noclegowej wg pierwotnie zarezerwowanego i potwierdzonego terminu i okresu pobytu.
  13. Także nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z rezerwacji nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
  14. Niestawienie się Gościa w Ośrodku do godziny 10.30 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji o fakcie późniejszego przybycia. W tym przypadku zaliczka wpłacona przy rezerwacji nie jest zwracana.
  15. Płatności pozostałej części opłaty za pobyt Goście dokonują bezpośrednio przy zakwaterowaniu w Aparthotelu w dniu przyjazdu.
FORMULARZ ZAPYTANIA
Niniejszy formularz należy traktować jako zapytanie o dostępność lokalu.
Nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.
Imię i nazwisko
Telefon
e-mail
Termin
Pytania / Uwagi
Bon Turystyczny Aparthotel Baltic Spa MariSol Feniks ApartamentyApartament Familijny DeLux Apartament 2+2Apartament Róża Wiatrów Last minute Swinemuende