Rezerwacji można dokonać wypełniając formularz na stronie www.aparthotel-balticspa.pl. Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez Aparthotel Baltic Spa oraz firmę Pro-Est S.J. z siedziba w Kamieniu Pomorskim zarządzającą Aparthotelem Baltic Spa zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
Osoba dokonująca rezerwacji przed wysłaniem wypełnionego Formularza Rezerwacji zapoznaje się z Regulaminem Rezerwacji.
Rezerwacji dokonuje się na osobę, która będzie dokonywać płatności.
Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu 40% zaliczki za pobyt na konto Aparthotelu.
Nie wpłacenie zaliczki w określonym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
Płatności zaliczki należy dokonać w ciągu 7 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (w przypadku rezerwacji dokonywanych do 31 maja) lub w ciągu 2 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (w przypadku rezerwacji dokonywanych po 31 maja)
W przypadku anulowania pobytu przez Gościa w terminie krótszym niż 1 miesiąc przed planowanym przyjazdem zaliczka za rezerwację jest bezzwrotna. W przypadku anulowania pobytu przez gościa w terminie dłuższym niż 1 miesiąc przed planowaną datą przyjazdu zaliczka zwracana jest Gościowi w wysokości 50% łącznej kwoty zaliczki.
Aparthotel zastrzega sobie prawo nie potwierdzenia lub odwołania rezerwacji z przyczyn technicznych.
W przypadku odwołania rezerwacji przez Ośrodek wpłacona zaliczka zwracana jest w całości na konto osoby, która dokonała rezerwacji (zaliczki nie są zwracane w formie gotówkowej).
Aparthotel nie bierze odpowiedzialności za zapytania o rezerwacje, które nie dotarły na jego adres.
Ośrodek ma prawo do odmówienia zameldowania osobie, która rażąco narusza jego Regulaminy.
Potwierdzona rezerwacja i następnie nie wykorzystanie całości pobytu zgodnie z rezerwacją na skutek wcześniejszego opuszczenia Aparthotelu (bez względu na przyczynę) obciąża Gościa w 100% wartości usługi noclegowej wg pierwotnie zarezerwowanego i potwierdzonego terminu i okresu pobytu.
Także nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z rezerwacji nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
Niestawienie się Gościa w Ośrodku do godziny 10.30 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji o fakcie późniejszego przybycia. W tym przypadku zaliczka wpłacona przy rezerwacji nie jest zwracana.
Płatności pozostałej części opłaty za pobyt Goście dokonują bezpośrednio przy zakwaterowaniu w Aparthotelu w dniu przyjazdu.